Oh deze wil je eigenlijk echt niet maken, je blijft eten, zo lekker! Omdat ze niet zo groot zijn zijn ze ook heel leuk om mooi in te pakken als cadeautje... als je er zelf vanaf kunt blijven tenminste...






Ingrediënten
150 g amandelmeel
150 g poedersuiker
2 eiwitten
amandelessence
Klaar maken
Verwarm de oven voor op 190 graden.
Meng in de mixer het amandelmeel, de poedersuiker en de eiwitten. Doe als dit goed geklopt is er wat amandelessence bij.
Schep het in een spuitzak en maak op de bakplaat mooie toefjes van ongeveer 2-3 cm en een cm hoog. Dat kan ook met 2 theelepeltjes.
Bak de koekjes ongeveer 10-12 minuten.
Als ze uit de oven komen zijn ze nog een beetje zacht, dus je moet ze echt even af laten koelen, daarna kun je het beste gelijk nieuwe gaan maken, want voor je het weet zijn deze op!
Eet smakelijk :-)
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.